meldinger til leserne

Om Cantema


Mail: cantema@cantema.com
Facebook: cantema
"I'm normally not a praying man.. but if you're up there... Please help me, Superman" -Homer

Altfor langt utpå tredvetallet og bor i et altfor dyrt hus på et sted der det kun er sunne aktiviteter å finne på. Innbiller meg at jeg hadde hatt godt av å tenke litt mindre og leve litt mer. Skifter glatt tema fra det gravalvorlig dype til det latterlig absurde og er akkurat impulsiv nok til å strekke strikken hakket for langt. Jeg skjønner det som regel for sent.

Målet med bloggen er å spre noen tanker jeg har gjort meg om min opplevelse som kreftpasient og hvordan jeg har taklet ettervirkningene av dette. Fokuserer med et personlig preg på teksten, men legger ikke ut personlig informasjon. Da er det lett at fokuset blir på meg som person og ikke erfaringen jeg har gjort meg og som jeg håper kan være til hjelp for andre som må forholde seg til samme situasjon.

Jeg går enda til kontroller og tar ting litt som de kommer. Ikke at jeg har noen indikasjoner på at det skulle være noe å bekymre seg for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar